Sant Pere d’Aüira – Ruta 17

535
  • Desnivell acumulat de baixada:

• Senyalització:

Tot i tractar-se d’una ruta vermella, el seu grau de dificultat no és gaire elevat.

El punt de partida és troba davant el geriàtric situat a la carretera GI 401 direcció Gombrèn. Agafem cap a l’esquerra, el carrer formigonat que puja a Vista Alegre i el cementiri. Ja per pista arribarem al Coll de la Batalla i seguim pujant per la pista fins a l’església romànica de Sant Pere d’Aüira (s.XII). Des de dalt gaudim d’una panoràmica excel•lent sobre el Taga, la Serra de Sant Marc, els rasos de Tubau, la Vall del Freser, els cingles de Corones…

Tornarem de baixada per Pruners, Grats i l’Empalme. De l’Empalme seguim per la carretera GI-401 fins a l’església de Sant Llorenç de Campdevànol, on agafarem el camí ral i ramader fins tornar al punt de sortida de la ruta.

DIFICULTAT

_P6A9182 _P6A9182

Altres rutes d’interès

Crea la teva ruta

Crea la teva ruta i descarrega't l'aplicació al teu telèfon mòbil per poder gaudir-ne al moment.