Ripoll – L’Auró – Ruta 20

991
  • Desnivell acumulat de baixada:

• Senyalització:

Ruta que transcorre pel sector nord-oest de Ripoll, entrant en una petita part dels termes municipals de Les Llosses i Campdevànol, envoltant la serra del Catllar. El punt de sortida es troba a l’aparcament de Can Guetes

El recorregut, que coincideix en la seva part inicial amb la ruta 8 negra, i que passa per pista forestal en força bon estat, arriba fins els Molins de Vilardell per enfilar-se fins L’Auró, amb la masia i els camps de conreu.

Continua fins l’ermita de Sant Feliu d’Estiula, i baixa pel Torrent de la Cabana fins creuar el riu Merdàs i incorporar-se al Camí Ral i Ramader de Campdevànol. El seguim fins el Barri de la Creu on, després de tornar a creuar el Merdàs, pugem fins Estiulella i el Coll del Vilar, baixant fins la Font del Tòtil i arribar a Ripoll. Creuem la vila i finalitzem a l’aparcament de Can Guetes.

DIFICULTAT

_P6A8963 _P6A8963

Altres rutes d’interès

Crea la teva ruta

Crea la teva ruta i descarrega't l'aplicació al teu telèfon mòbil per poder gaudir-ne al moment.