El Remei – Ruta 7

218
  • Desnivell acumulat de baixada:

• Senyalització:

Sortim de l’aparcament de Can Guetes a Ripoll, punt d’inici de la Ruta del Ferro i del Carbó. Es tracta d’un itinerari curt i de poca dificultat.

Seguint les plaques de senyalització creuarem vila de Ripoll. Seguirem direcció el Pont de Calatrava pel passeig paral·lel al riu Ter. Passarem per la urbanització de Castelladrall i enllaçarem amb el camí d’Agafallops que conecta amb el carril bici de la Solana paral·lel a la C-17 fins arribar a la cruïlla amb la C-26. Pujarem per pista pavimentada fins a trobar el trencant que ens portarà a l’Església del Remei, on a l’octubre es celebra l’aplec del Remei. El descens transcorre per pista forestal fins al Barri Ciutat Jardí de Ripoll, on creuarem la carretera i tot travessant Ripoll retornarem a Can Guetes, al punt d’inici de la ruta.

Molt recomanable fer una aturada a la vila de Ripoll bressol de Catalunya, i visitar el Monestir de Santa Maria de Ripoll, l’Scriptorium, la Farga Palau, el Museu Etnogràfic de Ripoll en un entorn incomparable flanquejat pels rius Ter i Freser.

DIFICULTAT

Panoramica estiu Panoramica estiu

Altres rutes d’interès

Crea la teva ruta

Crea la teva ruta i descarrega't l'aplicació al teu telèfon mòbil per poder gaudir-ne al moment.