Al Ripollès hi trobem tres estacions d’esquí alpí, Vall de Núria, Vallter 2000 i La Molina, que ofereixen infinites propostes per descobrir el Ripollès més blanc.
Un ventall d’activitats per a tots els públics: esquí alpí, esquí de muntanya, raquetes de neu, alpinisme. I, als més petits, els parcs lúdics els faran viure una experiència inoblidable a la neu!
Totes les activitatsUna activitat adaptable a diferents nivells, tant per a famílies que volen fer un a passejada com per a adults amb ganes de d’iniciar-se a la muntanya hivernal. Tot i que no es requereix gaire tècnica, no deixa de ser una activitat exigent pel lloc on es du a terme i, per tant, s’aconsella tenir uns coneixements mínims de seguretat i utilitzar un material específic de seguretat.
Al Ripollès hi trobaràs empreses que ofereixen diferents serveis, des de lloguer de material per practicar aquesta disciplina fins a guiatges i propostes de rutes amb raquetes de neu adaptables a tots els nivells.
A les estacions de muntanya de Vall de Núria i Vallter 2000 hi trobaràs un munt d’activitats per gaudir amb tota la família: descens amb trineu, serveis de ludoteca on s’imparteixen tallers i jocs didàctics per a mainada, activitats temàtiques i fins i tot podràs conèixer la mascota de Vallter 2000, l’Esquirol Fajol!
Diversió garantida per als més menuts!
Un lloc idoni per a la iniciació i el perfeccionament de l’esquí de muntanya. Gaudeix de descensos en indrets fantàstics, sobre neu verge, on els remuntadors de les estacions no arriben.
Al Ripollès hi trobaràs diferents propostes per a la pràctica de l’esquí de muntanya. Vallter 2000 i Vall de Núria són punts d’inici de moltes rutes, però a més, podràs fer ascensions a cims imponents.
A la nostra comarca hi trobaràs tot un seguit d’empreses que ofereixen infinites propostes per descobrir el Ripollès més blanc.
Serveis relacionats de neu