Fonts, rius, estiuejants, mets i nans a Ribes de Freser – SOM CULTURA 2021

SOM CULTURA és el mes de les experiències culturals a la Costa Brava i el Pirineu de Girona, i enguany arriba a la sisena edició amb una cinquantena de propostes genuïnes per redescobrir l’àmplia oferta cultural, patrimonial i artística de les comarques gironines. Ribes de Freser hi participarà amb l’activitat presencial:

FONTS, RIUS, ESTIUEJANTS, METS I NANS A RIBES DE FRESER

Les fonts, els mets, els rius i els estiuejants formen part de la vida dels carrers de Ribes. Els coneixerem tot caminant fins al castell medieval que coronava el poble.

És imprescindible fer la compra d’entrades a través d’internet per a la reserva de plaça de l’activitat.

DATOS DE INTERÉS

¿Dónde se realiza? Oficina de Turisme de la Vall de Ribes
Carretera de la Bruguera, 2
17534 Ribes de Freser

Oficina de Turisme de la Vall de Ribes Carretera de la Bruguera, 2 17534 Ribes de Freser Oficina de Turisme de la Vall de Ribes
Carretera de la Bruguera, 2
17534 Ribes de Freser

Compartir

También podría estar interesado en