Coll d’Ares – Ruta 11

1245
  • Accumulated elevation gain:

• Signaling:

El punt de sortida es troba davant dels Esports Vivac, just a l’entrada de Camprodon. Aquesta ruta, amb unes vistes panoràmiques esplèndides, enllaça Camprodon i el Coll d’Ares, passant per Font Rubí, el mas el Carol i el collet de la Costa, a partir d’on resseguirem la carena, passant per l’antiga casilla de carrabiners, fins l’antic pas fronterer. Creuarem al cantó francès fins la Torre del Mir, antiga torre de guaita i punt més alt de la ruta, a partir d’on anirem resseguint la línia fronterera fins Coll Pregon, des d’on baixarem per un corriol, tram on trobarem senyals d’un PR (blanc i groc) fins Espinavell, per continuar fins a Molló. Passarem per l’església romànica de Santa Cecília del s. XII, on es recomana fer una aturada en el camí per visitar-la. Tornarem a passar pel collet de la Costa, el Mas el Carol i Font Rubí. Agafarem una pista a la dreta i passant prop del càmping els Solans, creuarem la urbanització de Can Pascal i seguirem a l’esquerra per la C-38 fins tornar al punt de sortida de la ruta.

DIFFICULTY

FlamaCanigó-3 FlamaCanigó-3

Other routes of interest

Create your route

Create your route and download the application to your mobile phone so you can enjoy it instantly.