VISITA

Estudi Can Batlló

del Ripollès

Aquest estudi d’un sol espai d’aproximadament uns 36m2 amb bany privat i terrassa, és ideal per l’estada de 2 persones.

Situat al petit nucli d’Espinavell, pertanyent al municipi de Molló, envoltat de natura i més a prop impossible del Parc Natural de les Capçaleres del Ter i Freser, el fa un punt de partida immillorable per gaudir de la natura i les muntanyes.

Situat a la planta baixa d’una antiga casa recentment restaurada, ja que eren els antics estables, s’hi accedeix directament per un camí d’herba tot i que la zona d’aparcament està a menys de 20 metres caminant.

L’estudi està totalment equipat: cuina amb forn, vitroceràmica, microones, nevera, rentaplats, cafetera nespreso i italiana, torradora i tots els utensilis de cuina necessaris. També disposa de rentadora, planxa, post de planxar, estenedor i pinces per estendre, calefacció regulable amb termòstat, llar de foc al saló, sofà llit, televisió de pantalla plana, connexió WiFi gratuïta, llit de matrimoni, taula menjador extensible fins per 4 persones, armari i bany privat amb dutxa a peu pla, sense desnivells. I a la part d’entrada, la terrassa amb 2 sofàs individuals i taula d’exterior.

Inclou el següent material perquè no l'hagueu de portar de casa: llençols, coixineres i nòrdic, tovalloles i catifa de banyera, tovallola de mans, paper higiènic, bosses per la brossa, paper i draps de cuina, estovalles, fregall, baieta, sabó de rentar plats i pastilles pel rentaplats. I llenya per la llar de foc.

Del 23/06 al 11/09 podreu utilitzar gratuïtament la piscina exterior privada dels allotjaments envoltada de natura i situada a menys de 5 minuts amb cotxe de l'estudi.

Allotjats a l’estudi de Can Batlló també tindreu descomptes especials en les entrades al MOLLÓ PARC d’Animals i d’Aventures, així com el benefici de gaudir d’accés lliure durant tota l’estada al parc d’animals.

No té pàrquing privat, però té varies zones d’aparcament gratuït a menys de 20-100 metres de la casa.



Allotjar-se a Can Batlló us permetrà gaudir de ben a prop de la vida en un poble de muntanya, la seva gent, la tranquil·litat que s’hi respira, així com de la proximitat de la natura: Visitar el Molló Parc d'Animals Salvatges del Pirineu (llops, linx, ossos, cérvols, marmotes, etc.) o del Parc d'aventures (tirolines i jocs als arbres per totes les edats) gaudint de descomptes en l'entrada, fer excursions i caminades sortint del mateix allotjament, gaudir del rius i boscos que l’envolten, així com de la seva gastronomia ja que hi han 2 restaurants al mateix poble.

Espinavell està situat a un dels límits de la pintoresca Vall de Camprodon, famosa pels seus poblets emblemàtics i per la natura que l’envolta, mostra d’això és que part de les muntanyes d’Espinavell, estan incloses dins el Parc Natural de les Capçaleres del Ter i Freser.

A Espinavell també s’inicia una pista forestal que uneix la vall pels seus dos extrems: Setcases i Espinavell, passant pel peu del mític Costabona, d’on es poden fer moltes rutes caminant aptes per totes les edats i inclús es pot arribar fins a Vallter.

I a uns 150 metres de l’allotjament també podeu trobar una zona de jocs infantils.



  • TERRASSA
  • RECEPCIÓ 24H
  • WIFI

Característiques

També et pot interessar