TRAVESSA NÚRIA – LLO
Dia: 01/07/2023
Hora: 7:15 h a l’estació de Ribes – Vila o a les 7:46 a la de Queralbs per agafar el primer cremallera cap a Núria
Recorregut: Núria – Coll de Finestrelles – Gorges del Segre – Llo (extensió opcional a les fonts del Segre)
– En finalitzar el recorregut a Llo, l’autocar ens recollirà a les 18:30 h per tornar a Ribes de Freser*, al pàrquing situat al costat de l’Oficina de Turisme de Ribes de Freser. *L’hora prevista d’arribada són les 20 h*
– Cremallera de Núria: El bitllet del cremallera de Núria no està inclòs en el preu. Cada participant el comprarà pel seu compte, per internet o a les màquines de l’estació.
Distància total: 17 km
Dificultat: recorregut exigent per senders d’alta muntanya, sense dificultats tècniques però amb fortes pendents de pujada i baixada. El tram de les Gorges del Segre és per pista.
Desnivell: 700 m D+ i 1.250 m D-
Durada aproximada: 8:30 h (parades incloses)
Inscripcions soci@s: oberta
Inscripcions no soci@s: a partir del 22/06/2023
Places limitades amb termini d’inscripció: 29/06/2023
Cost: soci@s gratuït / no soci@s 20 €
Per a més informació, material, assegurança i inscripcions a www.esquella.com
*info@esquella.com*
*www.esquella.com*